مرکز پاورپوینت اکران

پاورپوینت مهندسی پاورپوینت پزشکی پاورپوینت انسانی پاورپوینت درسی پاورپوینت هنر پاورپوینت آموزشی پاورپوینت عمومی

اطلاعیه فروشگاه

در صورت بروز هرگونه مشکل در خرید فایل، داشتن سوال، پیشنهاد، انتقاد، مشاهده فایل انحصاری خود در فروشگاه و نیز سفارش ساخت پاورپوینت جدید، به شماره تلفن 09141594468 پیامک بزنید تا سریعا رسیدگی شود.

پاورپوینت آموزش مدیریت ارتباط با مشتری - 138 اسلاید

پاورپوینت آموزش مدیریت ارتباط با مشتری - 138 اسلاید

پاورپوینت آموزش مدیریت ارتباط با مشتری

پاورپوینت آموزش مدیریت ارتباط با مشتری

پاورپوینت آموزش مدیریت ارتباط با مشتری

پاورپوینت آموزش مدیریت ارتباط با مشتری

پاورپوینت آموزش مدیریت ارتباط با مشتری

 

ما در محيطي متغير و  رقابتي  زندگي مي كنيم كه در آن تحقق منافع مشتريان بسيار مشكل مي باشد.

استراتژي CRM هم اكنون به عنوان محركهايي براي كارهاي گروهي درون و برون سازماني بكار مي روند كه توسط آنها بتوان كار را بهبود بخشيد. اين دوره به شما كمك مي كند كه موضوع CRM را از يك سطح استراتژيك تا پياده سازي عملي درك نمائيد.پاورپوینت آموزش مدیریت ارتباط با مشتری

يك استراتژي CRM ميتواند بهبود قابل ملاحظه اي در سودبخشي و هم چنين رشد و ثبات كار داشته باشد. هر سازماني با هر طيفي از مشتريان مي تواند از اين دوره  بهره مند شود.پاورپوینت آموزش مدیریت ارتباط با مشتری

 

CRM چیست ؟

برای CRM  چند تعریف متصور است که عبارتند از :

1- مدیریت ارتباط با مشتریان ، یک استراتژی کسب و کار به منظور انتخاب و مدیریت ارزشمندترین ارتباط با مشتریان است .CRM نیازمند یک فلسفه مشتری محور و فرهنگ پشتیبانی از فرآیندهای موثر بازاریابی، فروش و خدمات پس از فروش در سازمان است .

2-  CRMاز سه بخش تشکیل شده است. مشتری،روابط و مدیریت. منظور از مشتری، مصرف کننده نهایی است که در روابط ارزش آفرین نقش حمایت کننده را دارا است. منظور از روابط، ایجاد مشتریان وفادارتر و سودمندتر از طریق “ارتباط یادگیرنده” است. مدیریت ،خلاقیت و هدایت (رهبری) یک فرآیند کسب و کار مشتری مدار و قراردادن مشتری در مرکز فرآیندها و تجارت یک سازمان است .

3- مدیریت روابط با مشتریان عبارت است از ایجاد،توسعه، نگهداری و بهینه سازی روابط طولانی مدت و ارزشمند بین مشتریان و سازمان .

 

4- CRM مفهومی ساده از ارتباط یک به یک بین مشتریان و فروشندگان است. این نگرش، به هر مشتری به چشم یک فرد با خواسته ها، خریدها و نیازهای مربوط به خود نگاه می کند. این مفهوم از مفهوم “ بازاریابی از طریق روابط با مشتریان” کلی تر و دربرگیرنده آن است .

متن فوق تنها سه اسلاید از پاورپوینت آموزش مدیریت ارتباط با مشتری است؛

برای دانلود کل پاورپوینت آموزش مدیریت ارتباط با مشتری از لینک زیر استفاده کنید:



پرداخت اینترنتی - دانلود سریع - اطمینان از خرید

پرداخت هزینه و دریافت فایل

مبلغ قابل پرداخت 8,000 تومان
(شامل 20% تخفیف)
مبلغ بدون تخفیف: 10,000 تومان
نمایش لینک دانلود پس از پرداخت هزینه
ایمیل
موبایل
کمک به هزینه درمان بیماران سرطانی
توجه: خرید کمتر از 10,000 تومان مشتری گرامی ، برخی بانک ها از جمله بانک ملت اجازه خرید اینترنتی با مبلغ کمتر از 10000 تومان را نمی دهند باتوجه به قیمت این محصول اگر در پرداخت مشکلی داشتید از کارت سایر بانک ها برای پرداخت استفاده کنید.

درصورتیکه برای خرید اینترنتی نیاز به راهنمایی دارید اینجا کلیک کنید


فایل هایی که پس از پرداخت می توانید دانلود کنید

نام فایلحجم فایل
filecrm_2105488_7098.zip180.5k