مرکز پاورپوینت اکران

پاورپوینت مهندسی پاورپوینت پزشکی پاورپوینت انسانی پاورپوینت درسی پاورپوینت هنر پاورپوینت آموزشی پاورپوینت عمومی

اطلاعیه فروشگاه

در صورت بروز هرگونه مشکل در خرید فایل، داشتن سوال، پیشنهاد، انتقاد، مشاهده فایل انحصاری خود در فروشگاه و نیز سفارش ساخت پاورپوینت جدید، به شماره تلفن 09141594468 پیامک بزنید تا سریعا رسیدگی شود.

پاورپوینت دقیق تمرينات ورزشي ويليامز براي كمر و گردن - 44 اسلاید

پاورپوینت دقیق تمرينات ورزشي ويليامز براي كمر و گردن - 44 اسلاید

پاورپوینت دقیق تمرينات ورزشي ويليامز براي كمر و گردن

پاورپوینت دقیق تمرينات ورزشي ويليامز براي كمر و گردن

پاورپوینت دقیق تمرينات ورزشي ويليامز براي كمر و گردن

پاورپوینت دقیق تمرينات ورزشي ويليامز براي كمر و گردن

پاورپوینت دقیق تمرينات ورزشي ويليامز براي كمر و گردن

پاورپوینت دقیق تمرينات ورزشي ويليامز براي كمر و گردن

پول شما و زندگی شما

http://japan.sellfile.ir/

این فایل تایید کیفی شده، نیاز شما را کاملا رفع می کند و در زیر قسمتهایی از متن آن را مشاهده می کنید:

 

Úورزش‌های مقاومتی برای سالمندان
Ú1. پیش از شروع برنامه ورزشی، متعاقب ورزش‌های انعطاف‌پذیری (كششی)، فعالیت‌های گرم كردن را انجام دهید.

  1. برای به دست آوردن آمادگی جسمانی برای كل بدن ورزش‌های دینامیكی را انجام دهید كه گروه‌های عضلانی بزرگ را در بدن هدف قرار می‌دهند. در بدن تقریبا 8 تا 10 گروه عمده عضلانی در اندام فوقانی، ‌تحتانی و تنه وجود دارند.

  2. بین ورزش‌هایی كه خم شدن مفصل در آنها غالب است (مانند ورزش‌های كشیدنی) و ورزش‌هایی كه باز شدن مفصل در آنها غالب است (مانند ورزش‌های هل دادنی) تعادل برقرار كنید.

  3. حركت را در محدوده حركتی، كامل موجود و بدون درد انجام دهید.
Ú5. هر دو نوع ورزش‌های فشار بر عضله در هنگام انقباض (مانند برداشتن اشیاء) و فشار بر عضله در هنگام انبساط (مانند حركت گذاشتن اشیاء) را در برنامه خود بگنجانید.

6. ورزش‌های با شدت متوسط را در ست‌هایی كه در آنها حداقل 8 تا 12 تكرار وجود دارد، ‌انجام دهید.


7. حداقل یك ست از ورزش‌هایی كه در آنها 8 تا 12 تكرار وجود دارد را انجام دهید

Ú. سرعت حركات از آهسته تا متوسط باشد (حركت سریع ممنوع).
Ú

9. حركات را به صورت ریتمیك، كنترل شده و غیر انفجاری انجام دهید.
Ú

10. ورزش نباید تداخلی در امر تنفس طبیعی ایجاد كند. ( به عنوان یك قاعده كلی سالمند باید قادر باشد در حین انجام ورزش سوت بزند یا به راحتی صحبت كند.)
Ú

11. بین ست‌ها استراحت‌های 30 تا 60 ثانیه‌ای بگنجانید.
Ú

12. دو تا سه بار در هفته ورزش كنید.
Ú

13. شدت ورزش را به تدریج افزایش دهید (هر جلسه حداكثر پنج درصد از جلسه قبلی شدیدتر باشد) در این صورت قدرت و استقامت شما افزایش خواهد یافت.
Ú

14. در صورت امكان با یك همراه یا شخصی كمكی ورزش كنید و از او كمك بخواهید. وجود یك كمك در كنارتان موجب تشویق و ادامه برنامه می‌شود.
Ú

15. بعد از اتمام ورزش مراحل سرد كردن بدن را انجام دهید.
Ú

16. در صورتی كه بیش از یك تا دو هفته وقفه در برنامه ورزشی تان به وجود آمد شدت و حجم ورزش را كم كنید.
Úفعالیت بدنی میتواند کیفیت زندگی را در تمام سنین برای همگان بهبود بخشد.شیوه زندگی فعال باعث میشود افراد مسن دوستان جدیدی پیدا کنند،در فعالیتهای اجتماعی باقی بمانند و با سایرین در تمام سنین مراوده داشته باشد.بهبود انعطاف پذیری،تعادل و قوام عضلانی به پیشگیری از افتادن که دلیل عمده ناتوانی در افراد مسن است کمک میکند.مشخص شده است که شیوع بیماریهای مغزی در افرادی که از نظر بدنی فعال هستند کمتر است.فعالیت بدنی میتواند کمک شایانی به درمان برخی اختلالات فکری مثل افسردگی بنماید.جلسات ورزشی برنامه ریزی شده مطابق با سطح تناسب بدنی هر فرد یا پیاده روی ساده میتواند فرصت یافتن دوستان جدید و اتصال با جامعه و کاهش احساس تنهایی و محرومیت اجتماعی را به فرد بدهد.فعالیت بدنی میتواند خود اتکایی و اطمینان به خود را که معیارهایی مبنایی در سلامت روح است افزایش دهد.

متن بالا تنها سه اسلاید از پاورپوینت دقیق تمرينات ورزشي ويليامز براي كمر و گردن  است

برای دانلود کل پاورپوینت دقیق تمرينات ورزشي ويليامز براي كمر و گردن  از لینک زیر استفاده کنید:




پرداخت اینترنتی - دانلود سریع - اطمینان از خرید

پرداخت هزینه و دریافت فایل

مبلغ قابل پرداخت 8,000 تومان
(شامل 20% تخفیف)
مبلغ بدون تخفیف: 10,000 تومان
نمایش لینک دانلود پس از پرداخت هزینه
ایمیل
موبایل
کمک به هزینه درمان بیماران سرطانی
توجه: خرید کمتر از 10,000 تومان مشتری گرامی ، برخی بانک ها از جمله بانک ملت اجازه خرید اینترنتی با مبلغ کمتر از 10000 تومان را نمی دهند باتوجه به قیمت این محصول اگر در پرداخت مشکلی داشتید از کارت سایر بانک ها برای پرداخت استفاده کنید.

درصورتیکه برای خرید اینترنتی نیاز به راهنمایی دارید اینجا کلیک کنید


فایل هایی که پس از پرداخت می توانید دانلود کنید

نام فایلحجم فایل
file1_2039557_6945.zip863.4k